وبلاگ

10 ایده هدیه برای منزل جدید

هدیه برای منزل جدید

فهرست ایده هدیه برای منزل جدید:

  1. تابلو صنایع دستی اصفهان
  2. ست جا دستمال کاغذی و سطل زباله
  3. ظروف پذیرایی جدید 
  4. ظروف دکوری برای بوفه
  5. ظروف دکوری برنجی
  6. مجسمه برنجی بزرگ
  7. ظروف مس الماس تراش
  8. ست سماور و قوری دکوری
  9. ظروف مس پرداز
  10. ساعت رومیزی برنجی

 

خرید هدیه برای منزل جدید و خرید هدیه برای منزل نو دوستان، فامیل، آشنایان و تازه‌ عروس و داماد یکی از رسم و رسوم رایج نزد ایرانیان است. تقریبا در همه مناطق و شهرهای کشور ایران این رسم و رسوم برپا است. اگر اخیرا یکی از اقوام و یا نزدیکان شما خانه جدید خریده است و شما می‌خواهید برای چشم روشني بهترین کادو برای منزل مبارکی ببرید و یا برای هدیه خانه تازه‌عروس ببرید.

🎁 بیشتر بخوانید:  هدیه شب یلدا 1402 🍉

در این مقاله به ایده های جذاب هدیه برای منزل جدید و خرید کادو چشم روشنی خانه جدید اشاره کرده‌ایم که با بررسی و مطالعه موارد پیشنهادی می‌توانید بهترین هدیه برای خانه جدید را تهیه کنید.

 

بهترین هدیه برای خانه نو

بهترین هدیه برای خانه نو

تابلو صنایع دستی اصفهان

نصب تابلوهای تزیینی برای پذیرایی و تابلوهای تزیینی منزل یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزئین دکوراسیون منزل می‌باشد.  تابلوهای صنایع دستی اصفهان زیبایی خاصی و ویژه ای به محیط منزل می‌دهد. با این تفاسیر می‌توانید به عنوان کادو چشم روشنی خانه جدید به خرید تابلوهای هنری فکر کنید، با توجه به قیمت تابلوهای قلم زنی مسی، یکی از محبوب‌ترین و خاص‌ترین ایده برای هدیه، انواع تابلوهای تزئینی صنایع دستی هستند.

از مزایای خرید تابلو صنایع‌دستی مناسب برای هدیه منزل جدید این است که تنوع تابلوها بسیار گسترده می‌باشد و برای دکوراسیون منزل سنتی و مدرن مناسب هستند. موضوع مهم در خصوص این تابلوها این است که تابلو هنری دست ساز هستند، این تابلوها توسط دستان هنرمندان ایرانی ساخته شده‌اند و بسیار ارزشمند هستند و مورد پسند تمام افراد مشکل پسند هستند.

 

قاب قلمکاری

قاب قلمکاری

 

تابلو های دکوراتیو

ست جا دستمال کاغذی و سطل زباله

بهترین هدیه برای منزل نو و هدیه برای منزل جدید، ست سطل و جا دستمال کاغذی ست که در همه خانه‌ها و منازل کاربرد دارد. تنوع ست سطل آشغال و جا دستمال کاغذی در مدل‌ها و جنس‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد. قیمت ست سطل آشغال و جا دستمال کاغذی با توجه به جنس آنها متفاوت می‌باشد.

اگر به دنبال خرید ست جا دستمال کاغذی و سطل زباله برای هدیه چشم روشنی خانه نزدیکان و یا دوستان خود هستید، پیشنهاد می‌شود ست جا دستمال کاغذی و سطل زباله نقره ای را به لیست هدیه برای منزل اضافه کنید. زیباترین و شیک‌ترین مدل‌های ست سطل و جادستمالی، این ست‌ها: جا دستمال کاغذی خاتم کاری، نقره، جا دستمال کاغذی ملیله، جا دستمال کاغذی برنجی و … هستند.

جا دستمال کاغذی ملیله

جا دستمال کاغذی ملیله

 

ظروف پذیرایی جدید 

یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی ظروف پذیرایی است، که معمولا برای کادوی چشم روشنی خونه برای دیگران خریداری می‌کنند. در صورتی که قصد خرید ظروف پذیرایی شیک و یا ظروف کادویی مسی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای کادو منزل مبارکی به سراغ ظروف چینی، شیشه‌ای یا کریستال نروید و به دنبال ظروف پذیرایی برنجی، ظروف پذیرایی مسی و یا ظروف پذیرایی ملیله کاری و ظروف پذیرایی خاتم کاری، ظروف فیروزه کوبی بروید.

تنوع ظروف پذیرایی جدید و کادویی مناسب هدیه برای منزل جدید و کادویی روز مادر در فروشگاه هنرکادو بسیار گسترده و وسیع می‌باشد. برخی از ظروف پذیرایی موجود در فروشگاه عبارتند از:

 

جام قلم کاری مسی

جام قلم کاری مسی

ظروف دکوری برای بوفه

ظروف دکوری شیک با قیمت امروزه هدیه‌ای خاص و شیک هدیه مناسب برای چشم روشنی خونه و هدیه برای منزل جدید به شمار می‌آید. همواره بوفه یا ویترین مکانی برای نگهداری و نمایش ظروف و یا اشیاء دکوری و تزیینی می‌باشند. دکور یا بوفه و ظروف و اشیاء زینتی داخل آن زیبایی و جلوه خاصی به فضای و دکوراسیون منزل می‌بخشند.

افراد اغلب ترجیح می دهند در دکوراسیون داخلی پذیرایی خانه خود از بوفه زیبا و مناسب با ظروف مسی یا ظروف ملیله کاری و ظروف مس پرداز و علاالدین و … استفاده نمایند.

 

شکلات خوری مس پرداز

شکلات خوری مس پرداز

ظروف دکوری برنجی

وسایل دکوری برنجی از جذابیت بسیار بالایی دارند و باعث تغییر مثبت در فضای منزل می شوند، علاوه بر این در تنوع و طرح‌های زیبای محصولات فروشگاه هنرکادو با تمام سلیقه ها به خصوص مشکل پسندان توجه داشته و محصولات با تنوع بسیار بالا عرضه می‌شود.

نکته مهمی که در هنگام خرید ظروف دکوری برنجی مناسب هدیه برای منزل جدید، باید به آن دقت کنید کیفیت، طرح، رنگ، سایز و … می‌باشد که این موارد بسیار اهمیت دارد.

کلیه محصولات فروشگاه به صورت نقد و اقساط به سراسر کشور ارسال می‌شود. با خرید در سایت هنرکادو طی هفت روز کاری درب منزل محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.

 

میوه خوری برنجی پایه دار

میوه خوری برنجی پایه دار

 

مجسمه برنجی بزرگ

مجسمه یا تندیس انسان، اشیاء، و حیوانات پیشنهادی دیگر برای هدیه منزل مبارکی می‌باشد. مجسمه‌ها و یا تندیس‌ها نمادی برای زنده نگاه داشتن چهره افراد مشهور و معروف هستند. تندیس‌ها گاهی نیز به عنوان نماد و یا لوگوی شرکت و یا مجسمه‌های حیوانات که هر حیوان نماد خوشبختی، قدرت یا زندگی و معیشت هستند، می‌باشند. همواره از نمادها مجسمه‌های برنجی و برنزی بسیار جذاب و مدرن ساخته می‌شود.

 

مجسمه برنجی

مجسمه برنجی

خرید مجسمه برنجی

برای دکوراسیون خانه اگر طرفدار سبک فانتزی را می‌پسندید بدون شک مجسمه برنجی در اصفهان و مجسمه فانتزی دکوری می‌تواند برای دیزاین منزل دکوری خاص و جذاب داشته باشد از این رو مورد و ایده جالبی هدیه برای منزل جدید و یا برای کادو چشم روشنی منزل می‌باشد.

لوازم دکوری برنجی شیک به شکل گسترده در فروشگاه وجود دارند، این لوازم دکوری برنجی جدید طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده‌اند. یک دسته از لوازم دکوری برنجی کوچک، مجسمه‌های بسیار خاص و مدرن هستند. مجسمه‌های برنجی در ابعاد مختلف کوچک و یا بزرگ وجود دارند. با خرید مجسمه برنجی و برنزی زیبا، دکوری منحصر به فرد و خاص خواهید داشت، با خرید این دکوری‌های زیبا به عنوان هدیه علاوه بر تغییر دکوراسیون دوستان شما، حال و هوای آن‌ها را نیز عوض کنید.

مجسمه‌های برنزی کوچک بیشتر در ابعاد کوچک ساخته می‌شوند. دلیل کوچ بودن مجسمه‌های برنزی و یا برنجی قرار دادن راحت‌تر آن‌ها در جای مناسب خود می‌باشد. غالبا از این مجسمه‌ها برای چیدمان بوفه، روی اپن، روی میزهای مختلف و یا می‌توان از آن‌ها برای تزئین داخل شلف‌های دیواری نیز استفاده کرد. این چیدمان به منازل زیبایی دوچندان می‌بخشد.

 

مجسمه برنجی

مجسمه برنجی

ظروف مس الماس تراش

ظروف الماس تراش نیز هدیه مناسب برای منزل نو می‌باشد که در بین مشتریان محبوبیت خاصی دارد. این ظروف از جنس مس می‌باشند. این ظروف بوسیله ابزار مخصوص ابتدای کار روی آن حکاکی می‌شود، پس از آن در قسمت‌هایی از ظروف آب نقره زده می‌شود و در قسمت هایی دیگر آن نقاشی تذهیب کار می‌شود. تلفیق چندین هنر در کارگاه الماس تراش منجر به خلق این ظروف زیبای مسی شده است.

 

قیمت گزخوری مسی

قیمت گزخوری مسی

ست سماور و قوری دکوری

به کار بردن صنایع دستی ایرانی در دکور و چیدمان فضاهای خانه، اصالت ایرانی بودن را به محیط خانه‌هایتان خواهد بخشید. ست سماور برنجی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد در دسته محصولات محبوب و پر فروش برای جهیزیه نوعروسان و یا هدیه چشم روشنی خانه نو و یا هدیه برای منزل جدید قرار دارد.

رنگ خاص طلایی سماور ذغالی برنجی، این محصول را به در دسته محصولات لوکس برای خانه‌های شیک ایرانی تبدیل کرده است. قیمت سرویس سماور برنجی نسبت به زیبایی و قیمتی بودن این محصول گران نیست، علاوه براین به دلیل فروش اقساطی ظروف مسی در این فروشگاه مشتریان به راحتی می‌تواند اقدام به خرید سماور دکوری برنجی و سماور دکوری مسی نمایند. غالبا تمامی مشتریان می‌توانند به صورت غیر حضوری (آنلاین) و بدون حضور فیزیکی در فروشگاه کلیه محصولات فروشگاه را سفارش داده و خریداری نمایند.

 

سماور برنجی زغالی زنجان

سماور برنجی زغالی زنجان

ظروف مس پرداز

مس و پرداز

مس و پرداز چند سال اخیر به هنرهای دستی ایرانی پیوسته و هنری جدید به شمار می‌رود. این هنر چشم نواز و زیبا مانند هنری دستی اصیل ایرانی دیگر برای اولین بار توسط هنرمندان اصفهانی خوش ذوق ارائه شده است. عزیزانی که تمایل خرید ظروف مس پرداز را دارند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر قیمت ظروف مس پرداز به سایت هنرکادو مراجعه نمایند. کلیه ظروف دکوری مس و پرداز برای کادو چشم روشنی خانه جدید پیشنهاد می‌شود.

شکلات خوری مس و پرداز از دسته محصولاتی است که علاوه بر این که دکوری می‌باشد، به عنوان یک ظرف پذیرایی نیز قابلیت استفاده دارد. این شکلات خوری چشم نواز و جذاب در دسته هدایای سازمانی و مدیریتی و بهترین کادو برای چشم روشنی خانه قرار می‌گیرد.

شکلات خوری مس و پرداز زیبا را می‌توان به عنوان هدیه به دوستان و یا مشتریان خارجی و هدیه برای منزل جدید تقدیم کنید. شکلات خوری مس پرداز، یک هدیه تبلیغاتی خاص و پر طرفدار است. ظروف مس و پرداز؛ بازی‌ رنگ‌ها در هنر ایرانیان است.

در ظروف مس و پرداز رنگ‌های خاص روی مس به حرکت در می‌آیند تا مس و پرداز ساخته شود. نقاشی روی مس، نام دیگر هنر مس و پرداز است. این هنر نوعی نقاشی بر روی ظروف مسی است و از هنر میناکاری الهام گرفته است. مس پرداز را می توان زیرمجموعه‌ی هنر میناکاری بر روی مس به شمار آورد. دلیل نام گذاری این هنر این است که پرداز روی مس تلفیقی از میناکاری با مس پرداخت شده می‌توان در نظر گرفت.

 

تنگ و جام سینی مس پرداز

 

انواع ظروف مس و پرداز

صنایع دستی اصفهان و هنرهای این شهر معمولاً یا به صورت ترکیبی اجرا می‌شوند و یا غالبا خود هنر به عنوان مبنای پایه و اصلی به شمار می‌روند. میناکاری یکی از هنرهای اصلی می‌باشد و مس و پرداز نیز زیر مجموعه این هنر است.

این هنر مس و پرداز توانسته جایگاه ویژه‌ای را نزد دوستداران و طرفداران فرهنگ و هنر ایرانی در داخل و در خارج از کشور به دست آورد.

انواع ظروف مس پرداز:

برای ساخت ظروف مس پرداز ابتدای کار ظروف مسی مورد نظر را آماده می‌کنند. برای این کار حتما باید از فلز مس با مقاومت بالا استفاده شود زیرا این کار نیاز به ضخامت بالا دارد. پس از آماده کردن ظرف مسی برای اجرای نقاشی و طراحی، ظرف در اختیار هنرمند طراح قرار می‌گیرد تا طرح مورد نظر روی ظرف پیاده سازی شود و در آخر کار روی ظرف مسی لایه محافظی از جنس پلی استر پوشانده می‌شود.

 

ساعت برنجی رومیزی

ساعت برنجی رومیزی

 

ساعت رومیزی برنجی

امروزه ساعت رومیزی برنجی بسیار پر طرفدار است. در گذشته از ساعت‌های رومیزی تنها برای نمایش دادن زمان استفاده می شد، اما امروزه ساعت رومیزی به عنوان وسیله‌ای دکوری و تزیینی در منازل نیز شناخته شده است.

ساعت‌ رومیزی، ساعت‌ به نسبت کوچک است. به دلیل کوچک بودن ساعت‌های رومیزی به راحتی می‌توانید آن‌ها را بر روی اپن، قفسه، شلف، طاقچه، بالای شومینه، کنار مبل، کنار تخت خواب، روی میز عسلی، میز اداری و یا میز تحریر قرار دهید و ایده برای هدیه برای منزل جدید می‌باشد. به دلیل استقبال زیاد از ساعت‎‌‌های رومیزی، تنوع ساعت‌های رومیزی در بازار بسیار زیاد است به طوری که می‌توان گفت به راحتی می‌توانید ساعت مورد نیاز و مطابق با علاقه‌ خود را تهیه نمایید،.

انواع ساعت های رومیزی آنتیک با  استاتیک شیک و آبکاری با نقره، ساعت ملیله کاری رومیزی توسط فروشگاه هنرکادو عرضه می‌شود. این محصولات در عین زیبایی، جلوه خاصی دارند. آبکاری با فلز با کیفیت جذابیت و زیبایی ساعت‌های رومیزی برنجی و مسی را چندین برابر کرده است.

 

ساعت خورشیدی خاتم و مینا

ساعت خورشیدی خاتم و مینا

 

ساعت خاتم و میناکاری

ساعت دیواری مینا و خاتم اصفهان یکی از کارهای هنری زیبا، ماندگار و کاربردی که پیشنهاد ویژه هدیه برای منزل جدید است، زمینه ساعت دیواری مینا و خاتم زیبا با هنر اصیل میناکاری بر روی فلز مس طراحی شده است. قاب ساعت خاتم کاری اصفهان از جنس چوب است و با اعلاترین و بهترین خاتم اصفهان، خاتم کاری شده است،

با ترکیب میناکاری و خاتم که دو هنر اصیل هستند، موجب شده ساعت خاتم کاری و میناکاری به یک اثر هنری جذاب، اصیل و چشم نواز تبدیل شود. توجه داشته باشید این تابلو ساعت دیواری تکرار ندارند. این ساعت‌ها معمولا هنگام تولید با یکدیگر  ظاهری متفاوت خواهند داشت.

فروشگاه اینترنتی هنرکادو مرجع فروش آنلاین صنایع دستی ایران است. در فروشگاه هنرکادو انواع صنایع دستی میناکاری اصفهان با کیفیت بالا و در مدل‌ها و طرح‌های مختلف با بهترین قیمت و به صورت اقساط عرضه می‌شود.

جهت ثبت سفارش به صورت تک یا عمده و یا فروش اقساطی صنایع دستی می‌توانید از طریق سایت هنرکادو اقدام کنید و یا با شماره 09129356440  و یا شماره ثابت 03137778500 در تماس باشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *