وبلاگ

خرید اینترنتی مس زنجان

فروشگاه صنایع دستی آریاگالری

فروشگاه اینترنتی هنرکادو به صورت حضوری و غیرحضوری، مجموعه کاملی از بهترین محصولات مسی، برنجی و آنتیک و صنایع دستی را فراهم آورده تا نیاز های مشتریان با سلیقه‌های متفاوت را برای خرید اینترنتی ظروف مسی را براورده نماید. این محصولات، شامل انواع ظروف مسی از قبیل (سینی مسی، قندان مسی، بشقاب مسی، شیرینی خوری مسی، پارچ مسی، شکلات خوری مسی، لیوان مسی،کتری و قوری،  بستنی خوری و آجیل خوری مسی و …) می باشد.

فروشگاه اینترنتی هنرکادو، با هدف عرضه مستقیم ظروف مسی زنجان اصل و ارسال سریع آن به سراسر کشور، در طول 7 روز کاری ایجاد شده و از همان ابتدا به دنبال عرضه محصولات اصل، با کیفیت بالا، مقاوم و با دوام  که با اصالت قدیمی و در عین حال متناسب با مد روز و مدرن است، می باشد.

 

صنایع دستی آریاگالری

فروش صنایع دستی ایرانی

 

خرید اینترنتی مس زنجان

یک خرید اینترنتی مطمئن و آسان، نیازمند فروشگاه اینترنتی است که بتواند کالاهایی باکیفیت، متنوع و دارای قیمت مناسب را پس از خرید در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. پشتیبانی پس از فروش و ضمانت بازگشت کالا در صورت ناراضی بودن مشتری نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی هنرکادو سال‌ها ست بر روی این موارد کار کرده و موفق شده است از این طریق خود را مشتریان خود ثابت کرده و اعتماد آنها را جلب کند.

خرید صنایع دستی اصفهان به صورت اینترنتی و غیز حضوری  از شهر اصفهان که مهد هنر و صنایع دستی در کشور است، بسیار ساده است. مردمان شهر اصفهان طی قرن‌های گذشته با خلاقیت، ذوق و سلیقه فراوان، وسایل را با دستان خود ساخته‌اند. اصفهان در کل دنیا بزرگترین تولیدکننده صنایع دستی شناخته شده است. اشهرت این شهر در جهان به صنایع دستی به دلیل قدمت طولانی و  آثار معماری، تاریخی، هنری و صنایع دستی زیادی که بر جا گذاشته است می باشد. به دلیل جاذبه‌های شهر اصفهان، بازارهای این شهر در اکثر مواقع سال مملو از مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی می باشد. غالبا مسافران این شهر صنایع دستی اصفهان را به‌ عنوان سوغات برای عزیزان و دوستان خود یا برای یادگاری از این شهر خریداری می‌کنند.

در راستای تسهیل خرید صنایع دستی اصفهان روش خرید اقساطی صنایع دستی یکی از شیوه‌های خرید صنایع دستی هنرکادو  برای مشتریان عزیز می باشد . با خرید اقساطی محصولات مورد نظر خود می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت خرید صنایع دستی اصفهان آنلاین (غیر حضوری و اینترنتی) و یا حضوری و مراجعه به فروشگاه به آدرس اصفهان – بلوار کشاورز – پنجاه متر بعد از چهار راه کشاورزی به سمت مفتح – فروشگاه آریاگالری یا هنرکادو با شماره تماس های 09129356440 – 03137778500 انتخاب بفرمایید.

 

خرید اینترنتی مس زنجان

خرید اینترنتی مس زنجان

 

خرید قسطی ظروف مسی

دسته بندی محصولات ما از این قرار است. که به صورت اقساط و یا با چک صیادی نیز می توانید خریداری کرده و درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید. محصولات فروشگاه هنرکادو عبارت‌اند از :

  1. آب نقره و ملیله
  2. الماس تراش
  3. تخته نرد
  4. زیورآلات
  5. سماور
  6. ظروف برنج
  7. ظروف مس
  8. فیروزه کوب
  9. قاب
  10. قلمکاری
  11. گل برنجی و مسی
  12. مجسمه برنجی
  13. مس پرداز
  14. مس خاتم
  15. میناکاری
  16. انواع سفره سنتی اصفهان
  17. ساک سنتی اصفهان

فروش صنایع دستی اصفهان اینترنتی

صنایع دستی اصفهان و محصولات سنتی اصفهان از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. خرید صنایع دستی اصفهان بسیار لذت‌بخش بوده حس بسیار خوبی به انسان القا می‌کند. مراکز خرید اصفهان صنایع دستی اصفهان فرصت عالی را برای گردشگران و مسافران این شهر پر جاذبه ایجاد کرده تا علاوه بر خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت مناسب بهترین سوغات شهر اصفهان را به شهر خود به عنوان یادگاری و یا هدیه ببرید.

بازار صنایع دستی میدان نقش جهان مرکزی نقش بسیار مهم برای تولید و عرضه صنایع دستی اصفهان در این شهر می‌باشد. موقعیت مکانی و دسترسی آسان با وسایل نقلیه عمومی (مترو و اتوبوس) و یا وسایل شخصی این بازار، بازدید به این مکان و خرید را برای عموم فراهم کرده است.

بازارهای معروف دیگر اصفهان در عرضه صنایع دستی و تولیدات در این حوزه نقش دارند مانند بازار هنر اصفهان یا بازار بلند می‌باشد، ساخت این بنای تاریخی شهر اصفهان به دوران صفویه باز می‌گردد امروزه این بازار بیشتر به مرکزی برای جواهر سازی و ساخت طلا و جواهرات با تنوع بسیار بالا و فروش آن تبدیل شده است. در طبقه دوم این بازار نیز کارگاه‌های تولید زیورآلات و جواهرات می باشد.

فروشگاه صنایع دستی ده بازار نیز نمونه‌ای دیگر از مراکز فروش صنایع دستی اصفهان ‌می‌باشد که کار خرید صنایع دستی اصفهان و سوغات را برای گردشگران و مسافران آسان‌تر کرده است. بازار مینا نیز در شهر اصفهان به مرکز فروش مینا و صنایع دستی میناکاری و خرید صنایع دستی اصفهان تبدیل شده و با خرید از این بازارها این هنر زیبا را در بهترین نمونه‌ها به مشتریان ارائه می‌کند.

نمونه‌های بسیار دیگر از این بازارهای خرید صنایع دستی اصفهان در مرکز شهر اصفهان و شهرستان‌های اطراف شهر اصفهان مشغول به فعالیت می‌باشند.

هنگام سفر به اصفهان، توجه داشته باشید لازم است قبل از سفر به اصفهان برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای داشته باشید. با برنامه ریزی قبلی می‌توانید و با مدیریت زمان در سفر از اکثر جاذبه‌های دیدنی شهر اصفهان دیدن کنید؛ مسلما گشت‌ و گذار در بازارهای شهر اصفهان و دیدن آثار صنایع دستی اصفهان و هنری این شهر، خود به‌ تنهایی زمان خاص و ویژه‌ی خود را می‌طلبد.

 

هفت سین قلم زنی

 

خرید ظروف مسی

امروزه خرید ظروف مسی به دلایل درمانی بسیار زیاد و علاوه بر این ارزشمند بودن آنها، بسیار رایج شده است. افرادی که در ظرف مسی غذا درست می کنند و استفاده زیادی از این ظروف دارند، لازم است بدانند که خرید ظروف مسی برای پخت و پز و پذیرایی بهترین گزینه ممکن برای یک خانم خانه دار و کدبانوی خوش سلیقه می باشد.

در حقیقت اکثر مشتریان به دلیل قابلیت آزاد شدن یون های این ظروف اقدام به تهیه ظروف مسی می کنند، یون مس در مصارف روزانه برای سلامتی موثر می باشد.

فواید ظروف مسی

  • طعم مطلوب و خوشمزه بخشیدن به غذا
  • بهبود رشد بدن
  • کمک به جذب آهن در بدن
  • پیشگیری از پیری زودرس با ظروف مسی
  • جلوگیری از پیری زودرس
  •  انرژی زا بودن
  • تقویت سیستم دفاعی
  • جلوگیری از بیماری ها مختلف
  • ضد سرطان
  • ضد افسردگی
  • جبران  کمبود یون مس در بدن
  • و صدها خواص درمانی و دارویی دیگر

استفاده و کاربرد فراوان از فلز مس در ساخت ظروفی مانند قابلمه، تابه، قاشق، چنگال، پارچ و لیوان، نمکدان و …

 

قهوه جوش مسی

قیمت ظروف مسی زنجان

قیمت ظروف مسی در فروشگاه اینترنتی هنرکادو با بالاترین کیفی و مس عالی تولید می شود، خرید و استفاده از این ظروف به صورت مداوم به دلیل ماندگاری بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه می باشد. مجموعه هنرکادو در زمره عرضه کننده‌گان برتر صنایع دستی مهم زنجان در شهر اصفهان به صورت بدون واسطه می باشد. این مجموعه ظروف را به صورت ماشینی قالب می زنند ولی برخی از افراد که هنر قلمکاری، خاتم کاری و کار دست علاقه‌مند هستند ظروف کارد دست نیز در این فروشگاه ععرضه می شود که کار دست هنرمندان شهر زنجان و اصفهان می باشد. سایت فروشگاه اینترنتی مس زنجان هنرکادو برای خرید اینترنتی ظروف مسی با تنوع بالای طرح، مدل و ماشینی یا دستی یک شرایط خاص و ویژه‌ای برای مشتریان علاقمند به خریداری این ظروف مسی را فراهم کرده است.

خرید اینترنتی ظروف مسی زنجان به روش مستقیم راحت می باشد، با این روش افرادی که دارای فروشگاه بزرگ ظروف مسی در شهرستان های گوناگون از ایران هستند، به راحتی میتوانند انواع محصولات خود را سفارش بپردازند. برای این کار می توانید با کارشناسان فروش ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

تولیدی ظروف مسی در زنجان قرار دارد و به همین دلیل موجب شده است تا انواع محصولات مسی را بتوان به صورت عمده و با قیمت های ارزان تر به فروش رساند. در سایت خرید اینترنتی ظروف مسی زنجان هنرکادو انواع این محصولات مسی به نمایش گذاشته شده است.

 

ست ظروف مسی شب یلدا

 

مزایای خرید اینترنتی ظروف مسی

  • صرفه جویی در وقت و زمان
  • صرفه جویی در هزینه ایاب و ذهاب
  • داشتن زمان کافی برای انتخاب ظروف‌مسی مورد نظر
  • خرید اینترنتی مستقیم و بی واسطه
  • نداشتن محدودیت مکانی و زمانی
  • دسترسی 24 ساعته به محصولات
  • خرید به صورت اقساط از فروشگاه اینترنتی ظروف مسی هنرکادو
  • خرید با چک صیادی از فروشگاه غیر حضوری هنرکادو
  • و …

 

نکات خرید ظروف مسی اصل اصفهان

ارزشمندترین و زیباترین صنایع دستی و هنرهای دستی در اصفهان قرار دارد که ظروف مسی از مهم ترین آن ها می باشد به طوری که بسیاری از افراد از مکان های دور و نزدیک به هدف خرید ظروف مسی اصل و با کیفیت اصفهان به اصفهان مراجعه می کنند.

هنر قلمزنی، فیروزه کوبی و ملیله کاری ظروف مسی در اصفهان بسیار معروف است. این ظروف مسی مانند یک سری از قابلمه های مسی توسط استادان با سلیقه، خوش ذوق، هنر دوست و ماهر قلمزنی می‌گردند. در صورتی که دانش و علم تشخیص ظروف مسی اصل از تقلبی را ندارید ممکن است به سادگی مورد کلاهبرداری قرار بگیرید بنابراین بهتر است این کار حساس و مهم را به مجموعه ما بسپارید تا بتوانیم بهترین و با بالاترین کیفیت ممکن ظروف را به شما عرضه کنیم.

فروش اینترنتی ظروف مسی اصفهان و ارسال به کل کشور و تحویل درب منزل شامل انواع محصولات قلمزنی فیروزه کوب، خاتم کاری و میناکاری می باشد و  به آسانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. برای یک خرید اینترنتی راحت و مطمئن، نیازمند یک فروشگاه است که بتواند تمامی کالاهاهای متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب و ارزان را در مدت زمان کوتاه به دست مشتریان خود برساند. علاوه بر این سفارشات مشتریان ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی هنرکادو بر روی آن‌ها کار کرده و با جلب اعتماد مشتریان توانسته مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

فروشگاه هنرکادو، فروشگاه اینترنتی کاملی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات مسی، سفره‌های سنتی، ظروف ملیله کاری شده، ظروف خاتم کاری شده، ظروف مس پرداز، ظروف مس تراش، ظروف برنجی، ظروف دکوری، ظروف پخت و پز، ظروف پذیرایی و … را فراهم آورده تا نیاز های یکایک مشتریان عزیز را برای خرید اینترنتی و آنلاین براورده نماید. این مجموعه همچنین شامل انواع ظروف مسی از قبیل (سینی مسی، دیس بیضی مسی، بشقاب مسی، قندان مسی، سرویس چای خوری مسی و برنجی، شیرینی خوری مسی و برنجی  ، شکلات خوری مسی و برنجی، پارچ آب خوری مسی، لیوان مسی، بستنی خوری، کاسه و آجیل خوری مسی، کتری، سماور، قوری و …) است.

 

شیرینی خوری مسی

شیرینی خوری مسی

 

چند نکته تشخیص ظروف مسی اصل

ظرف مسی اصل را می‌توانید به شیوه‌های مختلفی تشخیص دهید.

  1. توجه به رنگ ظرف
    رنگ ظرف‌های مسی تقلبی اغلب به رنگ زرد تمایل دارد و در مقابل ظروف مسی اصل، از درخشندگی کمتری برخوردارند. از سوی دیگر ظروف مسی اصل به سرخی بیشتری متمایل هستند و در واقع هر چه این سرخی بیشتر باشد، خصلت مس بالاتر می باشد.
  2. توجه به ظاهر ظرف
    بدنه‌ی ظروف مسی تقلبی اغلب پوسته پوسته می‌شود. در صورتی که در ظروف مسی اصل همچین اتفاقی نمی‌افتد.
  3. تفاوت وزن ظروف مسی تقلبی و اصل
    برای این تشخیص بهتر است در ابتدا چندین ظرف مسی را که از اصل بودن آن‌ها مطمئن هستید از نظر وزن بررسی کرده و به وزن آن توجه داشته باشید. با این بررسی معیاری را به دست شما می‌آید تا در صورت سبک بودن بیش از حد یک ظرف، تقلبی بودن آن را مشخص شود.

البته شیوه و روش‌های دیگری نظیر استفاده از آهن‌ربا، یا صدای ظرف نیز وجود دارند که می‌توانند در این زمینه راهکار بوده و راهنمای بسیار ساده و راحتی باشند.

 

سرویس گالش طلایی

سرویس گالش طلایی

 

فروشگاه آنلاین هنرکادو

فروشگاه هنرکادو، محلی برای پیدا کردن سوغاتی‌های ویژه و صنایع دستی اصل و با کیفیت اصفهان برای هر مشتری با سلیقه‌های مختلف و مشکل پندان است.

  • خدمات پس از فروش با کیفیت
  • قیمت محصولات مناسب و ارزان
  • قیمت گذاری محصولات به صورت واضح و شفاف برای مشتریان با فاکتور خریدکالا
  • ارائه گارانتی محصولات صنایع دستی و ظروف
  • بهترین قیمت بازار و تهیه مستقیم مشتریان و بدون واسطه
  • ارسال با بسته بندی های مقاوم و مطمئن
  • ارسال سفارشات مشتریان عزیز در سراسر کشور
  • تحویل درب منزل طی هفت روز کاری
  • فروش به صورت اقساطی کلیه محصولات فروشگاه
  • فروش با چک صیادی
  • تضمین کیفیت محصولات و اصل بودن آنها
  • بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری
  • فروش تک و عمده محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *